Vi har gratis medlemskap – meld deg inn i dag og få en termokopp i velkomstgave!

Kjenner du gjenklang i vårt verdigrunnlag?  Da vil vi gjerne ha deg som medlem hos oss! Er du allerede medlem og ønsker deg en kopp? – Verv en venn og få hver deres dryppsikre termokopp! Verdigrunnlag

Holistisk Forbund er en livssynsorganisasjon for dem som søker kunnskap og refleksjon omkring åndelige spørsmål ubundet av dogmer og tradisjonelle trosretninger. Fra 1.1.21 er medlemsskap hos oss gratis for hovedmedlemmer, mens støttemedlemskap koster kr. 400 pr. år. Det er enkelt å melde seg inn hos oss.

Er du medlem i statskirken eller et annet tros- eller livssynssamfunn må du først melde deg ut der. Link til utmelding av statskirken og innmelding hos oss finner du her.

Er du allerede medlem og ønsker deg en kopp?

Verv en venn og dere får hver deres kopp. For å bli registrert som verver MÅ den som blir vervet oppgi ditt telefonnummer ved registrering av medlemskapet. Det gjøres etter innlogging med bankID. Husk å fortelle at medlemskap er gratis for hovedmedlemskap, mens støttemedlemskap koster kr 400 pr. år.

Vi har gratis medlemskap - meld deg inn i dag og få en termokopp i velkomstgave!

17. november 2021

Kjenner du gjenklang i vårt verdigrunnlag?  Da vil vi gjerne ha deg som medlem hos oss! Er du allerede medlem og ønsker deg en kopp? - Verv en venn og få hver deres dryppsikre termokopp! Verdigrunnlag

HELSA FØRST! Er mva på helserettet behandling samfunnsøkonomisk klokt? Litteraturhuset 24.8

6. august 2021

Holistisk Forbund inviterer i samarbeid med Fritt Helsevalg, Hvite Ørn og Mvafribehandling.no til innlegg og debatt omkring verdien av alternativ og komplementær behandling.  Trykk les mer for link til opptak på Youtube!

Fellesaksjon for gjeninnføring av mva-unntak på alternativ behandling - pressemelding

3. august 2021

Utøver- og brukerorganisasjoner krever gjeninnføring av mva-unntak på alternativ behandling. Påslaget på 25 % mva på alternativ og komplementær behandling, som ble innført fra 1. januar i år har medført at mange ikke lenger har råd til den helsebehandlingen de trenger. En så stor prisøkning straffer de som tar ansvar for sin egen helse. De mest utsatte er unge, studenter, deltidsarbeidende, sykemeldte, lavtlønnede og uføretrygdede. Kantar helsepolitiske barometer 2021 viser til at 54% vil gå sjeldnere til behandling når prisen stiger med 25%. Færre vil oppsøke helsefremmende og forebyggende tjenester. Konsekvensene kan bli at presset på offentlige helsetjenester øker.